torsdag 28 januari 2010

Krångel med videorna

Vi har märkt att det inte alltid går att se videorna på bloggen och detta beror på att det är krångel på blogspot just nu.
Vi försöker att uppdatera bloggen och videorna så fort vi ser att de inte funkar.

Vi funderar på att byta till http://blogg.se men vi är inte riktigt säkra. Vad tycker ni läsare?

Skicka gärna en kommentar om videorna på bloggen inte funkar eller om ni har några tips på vad vi kan göra för att få videorna att funka igen!

//Newsmasters

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Newsmasters.
Jag tycker att ni ska byta fort som bara den. älskar era filmer m.m. Jag har inte kunnat se era filmer sen Julspecialen kom ut och jag tycker det är skit tråkigt.

//Stort fan i TE2

Wooglepie sa...

Jag har aldrig haft några problem med kårnglande videos, har funkat fint sålänge jag varit fan.

Anonym sa...

Ni måste byta typ nu! Sjukt irriterande när era videos inte fungerar ju :P

what UUUUUP sa...

Tycker inte ni ska byta!! Blogg.se will totally fuck your brains!! Trust me. Och ja jag måste använda fula, engelska sexord för att höja min självkänsla och verka tuff så att alla andra ger mig respekt!!!!!!!!!